7 obiceiuri care enervează chelnerii

Ai o dependență de pornografie? Studiați această listă de verificare în 5 puncte

Cum te duci la o cafenea fără să enervezi personalul?

1. Cereți cecuri separate

Faptul că aveți nevoie de cecuri separate pentru fiecare invitat, este mai bine să avertizați în avans, când tocmai v-ați așezat la masă. De regulă, nota de plată este deschisă imediat ce un oaspete face o comandă, așa că merită să exprimați această cerere imediat. În caz contrar, va trebui să așteptați ca chelnerul să numere toate elementele de pe cec pentru fiecare persoană.

2. Stivuirea farfuriilor

Mulți oaspeți stivuiesc farfuriile goale una peste alta pentru a face loc pe masă și, cred ei, pentru a ajuta personalul să curețe mai repede vasele murdare. Cu toate acestea, resturile de mâncare și sosurile de la presiunea farfuriilor stivuite se pot vărsa pe masă sau pe tavă și apoi trebuie spălate.

3. Faceți solicitări

Este recomandabil să vorbiți despre orice solicitare imediat. Chelnerilor nu le place când fiecare abordare a unui oaspete este însoțită de o nouă clarificare sau solicitare - este mai bine să spuneți tot ce doriți deodată pentru a economisi timp atât pentru dvs. cât și pentru personal.

4. Schimbarea mesei

O notă de plată deschisă este stabilită pentru o anumită masă, iar dacă un client decide să schimbe masa în mijlocul mesei, personalul trebuie să transfere toate datele în sistemul informatic. Acest lucru necesită timp și uneori duce la erori, de exemplu, chelnerul poate uita detaliile comenzii sau poate introduce un articol în plus. Dacă doriți să transferați, ar trebui să o faceți înainte ca nota de plată să fie lungă.

5. Grăbirea servirii mâncării

Indiferent cât de înfometat sunteți, bucătarii nu vă pot pregăti comanda mai repede - se face pe principiul primul venit, primul servit. Chelnerul nu este responsabil pentru viteza de preparare a mâncării, așa că nu trebuie să fiți nepoliticos și să vă plângeți lui în legătură cu acest lucru: dacă situația a devenit critică, va fi mai eficient să vorbiți cu managerul sau administratorul.

6. Aruncarea gunoiului pe masă

Transportând mâncarea gata, chelnerilor nu le place să aștepte până când faceți loc pentru farfurii. De asemenea, uneori farfuriile în sine - de exemplu, dacă ați comandat fajitas sau friptură - pot fi fierbinți și ținerea lor este dureroasă din punct de vedere fizic. Personalul ar fi încântat dacă masa oaspeților ar fi întotdeauna pregătită pentru a servi mâncarea, ar ajuta la servirea oaspeților mai repede și ar evita eventualele răniri.

7. Părăsirea gunoiului

Când părăsiți unitatea, luați cu dvs. toate gunoaiele pe care le-ați lăsat în urmă. Vorbim despre ambalaje, resturi de hârtie, ambalaje și multe altele. Așa cum nu v-ați bucura dacă oaspeții din casa dvs. ar lăsa în urma lor gunoaie după o petrecere, chelnerii nu sunt fericiți dacă vizitatorii lasă în urmă munți de obiecte străine inutile care trebuie aruncate pentru ei.

Lasă un comentariu

© antrenorfericire.ro. Toate drepturile rezervate.

Articolele noastre sunt doar în scop informativ. Dacă este necesar, vă rugăm să contactați un specialist pentru asistență.